Найприємніші опції комфорту в машині, які можуть призвести до трагічних наслідків
Сучасні автомобілі оснащені опціями під зав'язку. І, безумовно, впроваджуючи ті чи інші системи, поліпшуючи безпеку та комфорт пасажирів на борту, автовиробники керуються добрими намірами. Але, як і в будь-якій сфері, тут теж є свої ризики та небезпеки, інформує Ukr.Media.
Підігрів сидінь, кондиціонер або клімат-контроль, дистанційний запуск двигуна — переваги цих опцій неможливо недооцінити, особливо там, де влітку буває жарко, а зима не тільки триває більшу частину року, але і супроводжується сильними морозами. Однак, як відомо, у медалі дві сторони. І в автовиробників прийнято розповідає завжди про хорошу.
Підступний підігрів
На морозі шкіряні крісла охолоджуються настільки сильно, що, сідаючи в них без попереднього прогріву, можна «обпектися» холодом навіть через штани. А переохолодження п'ятої точки, як відомо, жінкам несе цистит, а чоловікам — простатит. Тому підігрів сидінь — ідеальна опція для автомобілів із шкіряною оббивкою сидінь.
Але і зловживати нею не варто, особливо чоловікам. Доведено, що незначне перевищення комфортної для сперматозоїдів температури, що дорівнює 34-35 градусів, загрожує їх загибеллю. Тому ті, хто люблять їздити з включеним підігрівом, ризикують залишитися без потомства в результаті розвитку безпліддя. Звідси й рекомендація — підігрів сидінь потрібен лише для короткочасного використання.
Небезпечний клімат
Пережити літню спеку в автомобілі допомагають клімат-контроль або кондиціонер. Охолоджене повітря дме з повітроводів, несучи в салон бажану прохолоду. Але, як і у випадку з підігрівом сидінь, тут важливо не перестаратися. Сівши в розпечений салон, не варто направляти всі повітроводи на себе, виставивши мінімальну температуру,- це загрожує застудою з усіма наслідками. Більш розумним кроком буде відкрити двері та протягом 10-20 секунд провітрити салон. Потім завести автомобіль і виставити комфортні для людського організму 20-22 градуси. Коли на вулиці +30, перепад у 8-10 градусів буде досить відчутним. І, головне, не направляйте дефлектори повітропроводів собі в обличчя.
Смертельний запуск
Найкращі опції для зими, вони ж смертельно небезпечні, — дистанційний запуск і програмований запуск двигуна. Ford і Renault, наприклад, давно встановлюють ці системи на свої автомобілі, дозволяючи власникам насолоджуватися теплим прогрітим салоном і економити час на прогріванні двигуна в морози. Але якщо поглянути на цей комфорт із іншого боку, то все стає не таким веселим.
Припустимо, ви прогледіли рівень масла у двигуні або ігнорували блимаючу на панелі приладів маслянку. А вночі ваш мотор, за програмою, заводився кілька разів, чим і посилив проблему нестачі мастила або недостатнього тиску масла. І це крім того, що самі по собі часті холодні запуски не дуже корисні для моторів. У результаті — підвищений знос двигуна, сервіс і дорогий ремонт.
Але більшу небезпеку ці опції несуть для власників приватних будинків із вбудованими в них гаражами. Випадкове натискання комбінації кнопок на брелку, що активують пуск двигуна, можуть стати причиною сильного отруєння чадним газом, а то й зовсім загибеллю людей, що знаходяться в цей момент у будинку.
Усе, що не роблять автовиробники у напрямку поліпшення комфорту в автомобілях сьогодні, заслуговує поваги й овацій. Проте не варто розслаблятися та повністю довіряти їм своє життя та здоров'я. За безвинністю та зручністю деяких опцій, можуть ховатися цілком серйозні проблеми. Усе має бути в міру та використовуватися з належною увагою й усвідомленням можливих негативних наслідків.
Джерело: ukr.media